OFF Festival Katowice
Głównym celem projektu był rebranding OFF Festivalu w Katowicach – jednego z największych festiwali muzycznych w Polsce. Stworzone zostało nowe logo, key visual, strona internetowa festiwalu, a także m.in. plakaty, ulotki, foldery, billboardy, plakietki, opaski festiwalowe, oznaczenia terenu, na którym odbywał się festiwal, grafika na sceny. Dodatkowo każdemu artyście występującemu w ramach festiwalu dedykowany został indywidualny projekt graficzny, uwzględniający wykonywany typ muzyki.
Identyfikacja wizualna festiwalu była silnie obecna w mediach społecznościowych, gdzie każdy artysta został zaprezentowany publiczności na podstawie pojedynczych prac graficznych (w wersji GIF). Kluczowe wizualizacje umieszczone zostały na rozmaitych nośnikach zewnętrznych w ramach kampanii OOH (citylighty, billboardy, foldery, plakaty i naklejki), a także online (banery reklamowe, reklamy YouTube i social media marketing).
Ponieważ OFF Festival promuje muzykę niszową, naszym głównym celem było podkreślenie jego niezależności również poprzez projekty graficzne i użyte treści. Przy pomocy fontów LYNO i MODERAT udało się zaprojektować i kompleksowo wdrożyć świeżą i niekonwencjonalną identyfikację wizualną odpowiadającą charakterowi tego wydarzenia. Do naszych głównych zadań należało ukazanie wyjątkowej, zielonej lokalizacji, w której odbywał się festiwal oraz podkreślenie eklektyczności OFFa.
art director
- Damian Nowak
designers
- Damian Nowak, Dagmara Berska, Grzegorz Podsiadlik, Dima Gavrikov
creative director
- Karolina Bielecka
copywriter
- Weronika Szota
webmaster
- Radosław Chrzan
rok
- 2016
klient
- Highlite