OFF Festival Katowice

Głównym celem projektu był rebranding OFF Festivalu w Katowicach – jednego z największych festiwali muzycznych w Polsce. Stworzone zostało nowe logo, key visual, strona internetowa festiwalu, a także m.in. plakaty, ulotki, foldery, billboardy, plakietki, opaski festiwalowe, oznaczenia terenu, na którym odbywał się festiwal, grafika na sceny. Dodatkowo każdemu artyście występującemu w ramach festiwalu dedykowany został indywidualny projekt graficzny, uwzględniający wykonywany typ muzyki.

Identyfikacja wizualna festiwalu była silnie obecna w mediach społecznościowych, gdzie każdy artysta został zaprezentowany publiczności na podstawie pojedynczych prac graficznych (w wersji GIF). Kluczowe wizualizacje umieszczone zostały na rozmaitych nośnikach zewnętrznych w ramach kampanii OOH (citylighty, billboardy, foldery, plakaty i naklejki), a także online (banery reklamowe, reklamy YouTube i social media marketing).

Ponieważ OFF Festival promuje muzykę niszową, naszym głównym celem było podkreślenie jego niezależności również poprzez projekty graficzne i użyte treści. Przy pomocy fontów LYNO i MODERAT udało się zaprojektować i kompleksowo wdrożyć świeżą i niekonwencjonalną identyfikację wizualną odpowiadającą charakterowi tego wydarzenia. Do naszych głównych zadań należało ukazanie wyjątkowej, zielonej lokalizacji, w której odbywał się festiwal oraz podkreślenie eklektyczności OFFa.

art director

  • Damian Nowak

designers

  • Damian Nowak, Dagmara Berska, Grzegorz Podsiadlik, Dima Gavrikov

creative director

  • Karolina Bielecka

copywriter

  • Weronika Szota

webmaster

  • Radosław Chrzan

rok

  • 2016

klient

  • Highlite